Aldo Rossi ospite a Telefriuli e RAI Radio1 10/02/09

_DSF3542

Continuano gli appuntamenti per la presentazione del nuovo CD di Aldo Rossi "Curtis, ghitaris e curtìs".

Per Martedì 10 febbraio 2009 è previsto un doppio appuntamento:

  • Sulle frequenze di RAI Radio1 alle ore 15.15, Aldo sarà ospite della trasmissione "Vuê o fevelìn di…" intervistato dal giornalista Alessandro Montello.
  • A Telefriuli nella trasmissione "Lo Scrigno" alle ore 21.00 ospite di Daniele Paroni.

2 Risposte a “Aldo Rossi ospite a Telefriuli e RAI Radio1 10/02/09”

  1. Cjâr aldo, ti ai vuiodût îr sere su telefriuli e ti mandi chest coment:

    biele le cjantade dal meteo triestin e la ricercje su la maniere ridicule di mandâ notiziis de rai regjonâl che e je dut fûr che “nestre”…jo o disarès talianote e triestine di fâ sgrisui e di fâti vignì voie di zirâ canâl…mâl lis scritis de cjançon le grant part plenis di erôrs, ma insome cuant che tu ti spietis un biel program in lenghe furlane si ruvine dut cui erôrs de grafie, se e je stade fate par leç ducj a varessin di rispietâle, ancje tu!

  2. Grazie per aver commentato sul BlogdiAldoRossi. Riferiremo ad Aldo, ma la grafia dei suoi testi è controllata dalla Filologica … Forse il problema può essere che in alcuni testi viene conservata anche nella grafia la “varietà” di Aldo che è quella di Piano d’Arta.

    Comunque perchè non ti firmi o ti fai identificare? Così possiamo chiederti una mano:-) ?

    I testi Aldo (Meteo Triestin fà parte di Miôr curte”) sono scaricabili da qui http://www.aldorossi.net/Portals/0/Testi%20Mior%20curte%202.0.zip

    Dacci pure un’occhiata

    Mandi

I commenti sono chiusi.