Grazie Fantaz!

Bella serata ieri sera a San Vito in occasione di Musikemate e della premiazione del quiz del mese da parte dei "Fantaz Furlans"; un grazie in particolare al dinamicissimo Luca, al Presidente (fotografo per l’occasione), alla mitica "Ninine" (di nome e di fatto), ai ragazzi del FAF impegnati in quello che loro chiamano "bancut" (ma che vi assicuro era quasi uno stand) e a Christian con cui si fanno sempre discorsi e ragionamenti piacevolissimi e sopratutto costruttivi.
I ragazzi del FAF rappresentano alla grande il carattere dei veri ragazzi friulani: solari, decisi, simpatici, cun tante voe di fà e di sta insiemit. Continuait cussì e iessi Furlans al vorà simpri un grant significât.

2 Risposte a “Grazie Fantaz!”

  1. Grazis Aldo, ma il miôr de serade, cunducj chei kilometros che tu as fat, tu sês stât propite tu ! maman

  2. mandi aldo! A l’a reson il Luche tu ses stat propite bulo a vignì fin là a cjatanus, tu nus as fat propite contents! Po jo soi che ma la tiri cun ducj parcè o ai fate le foto cun te!!hehehe!! Grasie par i compliments, comunque e je vere, no sin propite contents di sedi fantats furlans, sperin che tancj e seguissin le nestre strade! Maman a le prossime!! Ninine

    P.S. a l’è za in vore un dai prossins quizzzz!! 😉

I commenti sono chiusi.