Crea sito

Massimo Garlatti Costa (ei fu?:-)

Oggi vi segnalo un appuntamento che riguarda il mio regista televisivo preferito, quello che ha curato e realizzato il mio passaggio televisivo su Rai3 regionale a Sunsator. Sto parlando del mittico Massimo Garlatti Costa che sarà oggetto di una retrospettiva (ma non si facevano solo x i defunti le retrospettive?…. tocjiti Massimo tocjiti). Vi posto qui qullo che è riportato sul Furlanist e io cercherò di esserci a Feletto Martedì.

Dopo de sglavinade dal mês passât, martars 29 di Avost a Felet li dal parc di Vile Tinin, si fasarà la serade speciâl di proiezions dai cines di Massimo Garlatti Costa:
«Friûl viaç te storie»
«La Radio Libare dai Furlans Libars»
«Buris»; in câs di brut timp la proiezion di fâs distès tal auditorium di Felet.<br />
Si tache aes 21.00.

Qui una breve biografia….ma alores l’è muart sul serio?

Serade dedicate al regjist furlan e ai siei documentaris: Friûl viaç te storie (min. 38′) – La Radio Libare dai Furlan (min. 28′) – Buris (min. 38′)
Massimo Garlatti-Costa al nas ai 19.4.1969 a Udin. Daspò de lauree in Siencis Politichis e vê fat la "Scuola Ipotesi Cinema" di Ermanno Olmi al va in Grande Bretagne dulà che si iscrîf a la "Northern Media School" di Sheffield e al cjape il Master in Regjie e Senegjature. Finîts i studis al tache a lavorâ par diviersis cjasis di produzion indipendentis dal Ream Unît, pal canâl televisîf Channel 4 e par la BBC, e par chei al realize tancj films curts. Lis sôs produzions a son stadis mitudis in onde di une schirie di rêts televisivis e tancj siei films a son stâtsselezionâts e premiâts di preseâts Festivals Internazionâi tant che il Festival du court métrage di Clermont-Ferrand, il Welsh International Film Festival, l’International Short Film Festival di Capalbio, il Raindance Films Showcase di Londre e altris. La sô ultime produzion in lenghe furlane e cjape dentri la schirie di microdocumentaris su la int e lis sôs passions, Int in Curt e il program musicâl SunsAtor ducj i doi realizâts pe RAI dal Friûl Vignesie Julie, ma prime di chescj al à realizât i trê documentaris che a saran presentâts vie par cheste serade.
21.15 Friûl viaç te storie (2004, 38′) Il documentari su la storie dal Friûl des origjins ae fin dal Stât Patriarcjâl.
22.00 La Radio Libare dai Furlans Libars (2005, 28′) La storie de radio libare dai furlans tes peraulis e i ricuarts dai protagoniscj di chescj 25 agns di programazion in marilenghe. 22.45
Grant finâl Pai plui grancj: BURIS (2000, 38′) Tal 1997 Buris al jere un paîs che al jere daûr a disfâsi. I siei abitants a someavin destinâts a un futûr di disocupazion e rassegnazion e il paîs a une lente agonie. Ma la idee e perseverance di un dai siei fîs plui creatîfs a vevin di gambiâ la muse dal paîs par simpri.